Блог
За багатьма прогнозами — івент індустрія буде відновлюватися ще не один рік, а пандемія і жорсткі умови карантину, які з 2020 року перейдуть в 2021 рік — диктують свої умови івент ринку, що власне і сприяє появі нових форматів заходів, один з таких — це гібридний івент.
ДетальнішеДуже складно уявити святкування без ведучого, але є такі формати заходів, на яких дійсно можна обійтися і без ведучого. Але потрібно розуміти, що не всі заходи можливі без ведучого, навіть якщо Ви вважаєте, що він Вам не потрібен.
ДетальнішеУ зв’язку з ситуацією, що склалася в 2020 році, багато хто перейшов на онлайн заходи. Агентство Prime Event, теж не виняток, і розповість як організувати онлайн корпоратив, щоб учасникам заходу було максимально цікаво.
ДетальнішеМи вирішили поділитися найпоширенішими словами, які використовують організатори заходів і технічні фахівці. Багато слів можливо більшості знайомі і використовуються в побуті, але деякі слова точно будуть новими і незвичними, і так, поїхали…
ДетальнішеУ 2020 році організація новорічного корпоративу в Києві — під великим питанням?! Багато компаній хочуть організувати корпоратив для своїх співробітників, але не знають як діяти в такій ситуації і які можуть бути ризики. Агентство свят Prime Event розповість, що потрібно знати і як організувати Новий рік, дотримуючись усіх правил і мінімізуючи ризики.
ДетальнішеМи розповімо про унікальну VR-платформу, яку розробили наші українські програмісти і дизайнери, а також про її можливості, як організувати VR захід за допомогою цієї платформи і для яких івентів підходить VR-платформа.
ДетальнішеДля любителів квестів і любителів авто — ми розробили дуже цікавий автоквест в Києві, який можна організувати в будь-якому районі Києва або в київській області. А як проходять наші інноваційні квести на машинах — розповідаємо в цій статті.
ДетальнішеУспіх заходу приблизно на 80% залежить від професіоналізму ведучого. І до вибору кандидата ми рекомендуємо поставитися з усією відповідальністю. Якщо організацією Вашого заходу займається event агентство, то Ви можете сміливо довіритися рекомендаціям організаторів по вибору ведучого, оскільки агентство знає ведучих в роботі і запропонує максимально підходящого, виходячи з формату заходу і бюджету.
ДетальнішеОрганізація семінарів та конференцій – це дуже важлива складова багатьох компаній, які організовують бізнес заходи, на яких можна підбити підсумки про виконану роботу і обговорити плани на майбутнє. І для того, щоб інформація, яку потрібно донести до учасників була почута і реалізована, потрібно задіяти правильні інструменти при організації, про деякі з них ми роскажемо.
ДетальнішеТак так, саме – партнера! Ми не вважаємо себе виконавцем, підрядником або контрагентом, ми за те, щоб нас вважали своїм партнером! Адже перед нами стоїть одна мета, над якою ми спільно працюємо для її досягнення! Вибираємо агентство свят правильно, щоб співпраця була довгостроковою і якісною!
ДетальнішеУ наше event агентство часто звертаються з питанням – скільки коштує організація корпоративу? Ми б з радістю надали інформацію відразу по телефону, але є багато факторів, які впливають на бюджет заходу і кожен запит прораховується індивідуально, виходячи з можливостей замовника, поставлених задач і побажань з корпоративного заходу.
ДетальнішеБагато що залежить від пори року, коли у Вас День народження. Адже якщо святкувати влітку, то варіантів буде на багато більше, ніж взимку. А ми поділимося деякими порадами, щоб організація Дня народження не перетворилася в складну підготовку, а свято вдалося і всім запам’яталося на довго!
ДетальнішеКарантин 2020 року – диктує свої правила і багато компаній перейшли на віддалену роботу. Але як же підтримати свій колектив і не віддалити один від одного, а навпаки згуртувати? Це все можливо з нашим онлайн форматом тимбілдинга.
ДетальнішеЧому комусь можна проводити багатотисячні концерти, без дотримання встановлених норм, а комусь не можна організувати невеликий захід до 50 гостей, з дотриманням всіх норм карантину? Де логіка і справедливість? Ділиться своєю думкою – керуючий івент агентства Prime Event – Дмитро Слащов.
Детальніше