Ведучий на захід. Важливі поради при виборі ведучого.

Успіх заходу приблизно на 80% залежить від професіоналізму ведучого. І до вибору кандидата ми рекомендуємо поставитися з усією відповідальністю. Якщо організацією Вашого заходу займається event агентство, то Ви можете сміливо довіритися рекомендаціям організаторів по вибору ведучого, оскільки агентство знає ведучих в роботі і запропонує максимально підходящого, виходячи з формату заходу і бюджету.

Але якщо Ви підбираєте ведучого самостійно, то потрібно врахувати безліч чинників при виборі підходящого кандидата. А на що потрібно звернути увагу і які критерії важливі, ми ділимося рекомендаціями.

Попередній відбір.

Звичайно ж найбільший вибір ведучих – в інтернеті, і коли Ви починаєте переглядати десятки сайтів, то очі розбігаються і з’являється нерозуміння – як же вибрати ведучого і хто більше підійде під конкретний формат заходу?

Але після перегляду десятка або двох десятків сайтів – у Вас відразу ж відсіється велика частина кандидатів. Хтось не сподобається зовні, у когось буде недостатньо портфоліо, хтось не дуже добре говорить в мікрофон, хтось веде заходи тільки на одній мові, а Вам потрібно провести захід іншою мовою і т.п.

Наступним етапом буде вартість. Ось Ви переглянули і відсіяли більшу частину ведучих і важливий критерій, який залишився – це звичайно ж ціна! Ви продзвоните ведучих і після спілкування відсіється ще деяка частина кандидатів через невідповідну вартість. А хтось можливо буде зайнятий на Вашу дату.

І ось з усіх кандидатів залишилося 3-4 ведучих, а більше ми і не рекомендуємо для вибору, оскільки наступним етапом буде зустріч. Ви, до речі, можете подивитися наших ведучих, яких ми сміливо можемо порекомендувати на нашому сайті – https://prime-event.com.ua/ua/service/vedushhie/

Зустріч з ведучим.

Ми підготували невеликий чек-лист, на який потрібно звернути увагу при особистій зустрічі з ведучим. Це наші критерії, але Ваші можуть відрізнятися))

  • Пунктуальність. Якщо ведучий запізнився на зустріч – це вже вважається поганим тоном, що може позначиться і на заході теж.
  • Зовнішній вигляд. Якщо ведучий неохайно виглядає на зустрічі, то це теж сигнал замислитися — Ваш цей ведучий, чи ні? Адже зустрічають по одягу…
  • Манера спілкування. Буває таке, що Вам важко спілкуватися з людиною або просто не подобається голос, таке звичайно рідко буває з професійними ведучими, але все ж зустрічається іноді. Швидше за все, що з цим ведучим Ви співпрацювати не захочете.
  • Ідеї ​​та конкурси. Якщо ведучий Вам нічого не зміг запропонувати на зустрічі або запропоновані конкурси — виявилися «тамадовськими», то можете з таким ведучим відразу прощатися.
  • Ентузіазм. Ведучий повинен поцікавитися про захід та про компанію або винуватця заходу, задати правильні питання і проявити ентузіазм.
  • Загальне враження. Якщо після зустрічі у Вас залишилися хороші враження і Вас все влаштовує за ціною і запропонованою програмою, то з таким ведучим можна домовлятися.

Загальні моменти по роботі з ведучим:

  • Фінанси. Для того, що ведучий забронював за Вами дату, він попросить передоплату (найчастіше це: 30-50% від суми гонорару), а залишок суми — в день заходу.
  • Сценарій заходу. Ми рекомендуємо, щоб Ви в обов’язковому порядку просили детальний таймінг заходу і опис конкурсної програми, щоб в ДЕНЬ Х не було сюрпризів!
  • Тости. Це невід’ємна частина сценарію, але тут ми рекомендуємо вже замовнику підготувати список тостів з правильним наголосом. Це дуже важливо! Багато людей ображаються, коли їх прізвище сказали неправильно!
  • Райдер ведучого. Більшість ведучих не має райдеру і він не скаже Вам, що його потрібно погодувати, але потрібно врахувати той факт, що ведучий з Вами знаходиться на заході не менше 5-ти годин і запропонувати ведучому водичку, чай/каву і погодувати — це буде дуже хорошим жестом з вашого боку. Але якщо ми говоримо про медійних ведучищ, то у них як правило є побутовий райдер, який потрібно виконати в обов’язковому порядку! До речі, подивитися наших медійних ведучих, Ви можете – ТУТ.

Наостанок – ще одна важлива рекомендація від Prime Event:

Ведучий – НЕ координатор! Якщо у Вас планується захід з шоу програмою або якимось наповненням, яке потрібно контролювати і координувати, то візьміть краще координатора на своє свято, який буде коштувати від 2000 до 5000 грн. (в залежності від завдань і складності заходу), але не потрібно координацію свята вішати на ведучого!

Ведучий, Вам, швидше за все, не відмовить у цьому проханні, але Ви ризикуєте, що в якийсь момент, коли Вам потрібен буде ведучий — він буде в гримерці підганяти шоу-балет, який повинен вийти згідно таймінгу або зустрічатиме торт на вулиці, який приїхав і не знає куди йому йти… та сотні таких прикладів можна навести… Так що, візьміть краще додатково координатора, а ведучий — нехай веде))

Агентство Prime Event за 12 років роботи спрацювалися з не одним десятком ведучих, яких ми сміливо можемо порекомендувати для заходів і підібрати найбільш підходящу кандидатуру, виходячи з Ваших побажань, формату заходу і бюджету.