Скільки коштує організувати корпоратив? На чому можна заощадити, а на чому економити не рекомендуємо!?

У наше event агентство часто звертаються з питанням – скільки коштує організація корпоративу? Ми б з радістю надали інформацію відразу по телефону, але є багато факторів, які впливають на бюджет заходу і кожен запит прораховується індивідуально, виходячи з можливостей замовника, поставлених задач і побажань з корпоративного заходу.

Ми допоможемо розібратися в цій статті, скільки може коштувати організувати корпоратив, на що потрібно звернути увагу, де можна заощадити, а на яких послугах ми не рекомендуємо економити або краще відмовитися від цієї послуги.

Вартість організації корпоративу в Києві.

Ми беремо за приклад – місто Київ, оскільки наш офіс знаходиться в Києві і послуги, які ми надаємо теж з Києва. Але ми працюємо у всіх містах України, просто виїзд прораховується індивідуально…

Для початку потрібно зрозуміти формат і масштаби корпоративного заходу, оскільки від цього залежить подальший прорахунок івенту. Якщо у Вас невеликий захід і невеликий бюджет, то для такого корпоративу цілком буде досить недорогої локації (600-800 грн./1 ​​чол.) і ведучого з ді-джеєм в межах 15 000 грн. (плюс мінус), відповідно Ви можете помножити кількість гостей на суму з 1 чол. по банкету і додати вартість ведучого з ді-джеєм і отримати приблизний бюджет Вашого заходу.

Якщо корпоратив масштабний, є бюджет на даний івент і потрібно справити враження на гостей заходу, то потрібно розраховувати на локацію від 1000 грн./1 ​​чол., на хорошого ведучого – від 500 доларів, на технічне забезпечення – від 1000 доларів (в залежності від локації, кількості гостей, технічних вимог, виступу музикантів або артистів і т.п.), шоу-програма – теж може бути різна і різного рівня, можна взяти шоу з декількох номерів за 500 доларів, а можна викласти і 1000 доларів за 1 шоу-номер, плюс комісія агентства за організацію становитиме в середньому – 10% від вартості послуг, що надаються.

Але для детального прорахунку заходу – ми рекомендуємо все ж провести зустріч, для з’ясування всіх потреб і завдань по івенту, або заповнити детальний бріф агентства, щоб зробити максимально деталізований прорахунок Вашого майбутнього корпоративу.

Ведучий Максим 2

Ведучий на корпоратив.

Це одна з основних опцій на заході, і до вибору ведучого потрібно підійти з усією серйозністю, оскільки від професіоналізму ведучого залежить успіх заходу на 90%. Відповідно ми не рекомендуємо економити на ведучому, краще скоротити шоу програму!

Але при виборі ведучого є теж свої нюанси! Не завжди ведучий за 1000 доларів, буде краще ведучого за 500 доларів! Так що ми рекомендуємо організувати зустріч з 2-3 ведучими, щоб була можливість порівняти їх. А краще отримати рекомендацію по ведучому від івент-агентства, адже агентство знає ведучих в роботі і зможе підібрати максимально підходящого за рівнем і за ціною. Подивитися наших ведучих можна за посиланням – https://prime-event.com.ua/ua/service/vedushhie/

Є ще категорія медійних ведучих. Так ось за впізнаваність Ви можете заплатити від 3000 до 6000 доларів (в середньому), але не завжди ця ціна виправдана! Якщо Ви хочете бачити на своєму заході ведучого з телебачення, якого всі знають – це одне питання, а якщо Вам потрібен просто хороший ведучий, так це друге питання, і багато ведучих за 1000 доларів (ні з ТВ), проведуть захід не гірше, а багато хто навіть і краще, ніж теле-ведучий! В такому випадку – ми рекомендуємо на зекономлені гроші з ведучого – замовити ще і хорошу шоу програму!))

На чому можна заощадити, а на чому не рекомендуємо:

Вище ми вже описали момент з ведучим – так ось на ньому краще не економити (якщо ми говоримо про ведучих не з ТВ), а ось якщо говорити про медійних ведучих, так ось тут можна і заощадити і замовити ведучих не медіа, якщо звичайно у Вас немає завдання запросити на корпоратив – впізнавану особу!

Також ми не рекомендуємо економити на салюті – це фінальна точка заходу і вона повинна бути яскравою! Гарне піротехнічне шоу коштує від 1000 доларів. Якщо Ви вирішили купити салютну установку в супермаркеті за кілька тисяч гривень і запустити самостійно – то краще від такої затії взагалі відмовитися.

Також можна заощадити на банкеті – якщо Ви замовите виніс основних страв на початку заходу, а не в кінці, як багато хто робить, то Вам знадобиться їжі менше і Ви можете таким чином заощадити ще й на їжі.

Також при виборі локації – є різні умови. Десь є додаткова оренда за локацію, крім замовлення по меню, а десь оренди немає, тільки замовлення банкету. відповідно в другому варіанті – Вам буде вигідніше. І є ресторани, які дозволяють свій алкоголь, за невелику доплату Cork fee – за принесену пляшку алкоголю – найчастіше такий варіант буде дешевше, ніж замовляти алкоголь за цінами ресторану.

Ми можемо ще довго писати про різні рекомендації для організації корпоративних заходів, але всі заходи індивідуальні і на кожному івенті є свої нюанси, про які слід знати при організації та підготовці. Так що ми рекомендуємо звернутися в професійне event агентство, яке організує Ваш корпоратив, враховуючи всі нюанси.

Одне з таких агентств – Prime Event))