ТОП 10 сервісів для онлайн заходів і дистанційної роботи.

На сьогоднішній день, організація онлайн трансляції та дистанційна робота — це реалії, які прийшли до нас в 2020 році з карантином, і торкнулися практично всі сфери бізнесу, що понесло за собою багато змін в роботі і проведенні заходів. У цій статті ми зробили підбірку з 10 ресурсів, які допомагають працювати віддалено і проводити онлайн заходи.

1. YouTube Live

Одна з найпоширеніших і затребуваних безкоштовних платформ для онлайн стрімів, в якій є чат і розділ статистики. Але є один важливий момент — не можна використовувати ліцензійну музику, яку YouTube може заблокувати.

Рекомендуємо використовувати безкоштовну (неліцензійну) музику або купити музику з ліцензією, а до прямої трансляції — краще перевірити весь контент і прогнати через YouTube Live медіаконтент зі звуком, зробити свого роду тест і подивитися, чи не буде заблокований звук. Також потрібно врахувати, що модерація Вашого облікового запису для онлайн стріму через YouTube, буде проходити близько доби.

2. ZOOM

Один з лідерів для онлайн заходів — це багатофункціональна платформа для онлайн подій, яка дозволяє спілкуватися в форматі відеочату — до 50 чол. в безкоштовній версії, ну і для більшої кількості в розширених платних пакетах. Можна запускати свою музику без обмежень на права, а також демонструвати свій екран і запускати презентації.

ZOOM постійно доповнює свої можливості, новий функціонал, а також сторонні сервіси, які можна прив’язати до zoom і використовувати по повній. Одна з найбільш зручних і недорогих онлайн платформ, яку можна використовувати, як для спілкування з колегами, так і для онлайн заходів — конференції, корпоративи, онлайн квести або квізи.

Ми цю платформу використовуємо в проведенні онлайн корпоративів, де потрібно поділити учасників на команди, щоб вони знаходилися в різних кімнатах, і не бачачили один одного. Приклади наших онлайн заходів, які ми проводили за допомогою ZOOM, можна переглянути за посиланням — https://prime-event.com.ua/ua/events/kvesty-i-kvizy/kviz/

3. Google Meet

Спочатку цей сервіс створювався для захищених відеоконференцій для бізнесу, а зараз його зробили безкоштовним для всіх. Спасибі за це Google))

Ми ще не встигли протестувати даний сервіс по всьому його функціоналу, але обов’язково це зробимо. Але даний сервіс дозволяє вирішити багато питань по онлайн спілкуванню з колегами і онлайн трансляції.

4. Microsoft Teams

Напевно одна з найбільш зручних і поширених онлайн платформ, для командної віддаленої роботи. Є можливість проводити онлайн заходи до 5000 чол.

Якщо у Вас є підписка Office 365, то для Вас будуть безкоштовні пакети Microsoft Teams. А також Ви можете користуватися документами Office 365, синхронізуючи це все в онлайні, з можливістю спільного редагування. Ну і ще дуже багато крутих фішок.

5. Skype

Ну це ж класика жанру)) Самий простий і зрозумілий варіант для відеокоммунікаціі, який підходить для невеликих компаній. У безкоштовної версії можна спілкуватися до 50-ти чол, а також використовувати спільний екран.

6. Facecast

Багатофункціональна браузерна онлайн платформа, яка допоможе вирішити багато завдань для бізнес конференцій і корпоративних заходів. Також можна проводити платні трансляції. Платформа — платна і вам доведеться оплачувати кожен проведений онлайн івент окремо.

7. Jitsi Meet

Безкоштовна онлайн платформа, яка дозволяє організувати швидкий відеозв’язок, без скачування додаткових додатків, підтримує будь-який браузер і відкривається, як на комп’ютері, так і на мобільному пристрої.

Можна ділитися робочим столом, обмінюватися документами, а також спілкуватися в чаті і транслювати свій чат в YouTube. З мінусів — не можна буде записати відео або аудіо з Вашої онлайн зустрічі.

8. Webex

Одна з найбільш затребуваних платформ в світі для відеозв’язку, від компанії Cisco. Ідеально підходить як для масштабних онлайн конференцій, так і для спілкування всередині компанії. Велика увага приділяється кібербезпеці. Платформа — платна і для малого бізнесу ціна може бути зависока.

9. Slack

Корпоративний месенджер для ділових та особистих листувань. Можливість інтегрувати десятки сторонніх додатків. Зручний і корисний месенджер для корпоративної переписки.

10. Trello

Дуже зручний сервіс у вигляді карток для віддаленої роботи, який дозволяє вести проекти, делегувати завдання, ставити нагадування, прикріплювати файли і т.п. Є безкоштовна версія і платна з розширеним функціоналом. Агентство Prime Event — теж використовує цей сервіс для своєї роботи.

 

Також нашими IT-фахівцями розроблено багатофункціональну платформу для онлайн заходів. Докладніше можна подивитися – ТУТ.