Ми не робимо свята - ми створюємо події!
ПЕРЕГЛЯНУТИ SHOWREEL     ЗАМОВИТИ EVENT     ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ
Що ми Вам пропонуємо?
Наші заходи
Showreel Prime Event

Ми зібрали кращі моменти з наших останніх івентів. Було нелегко помістити всі заходи в одну хвилину, але ми дуже старалися)) Але Ви можете переглянути повні відео з наших заходів в нашому “Портфоліо”.

Детальніше
Своє-IT 2024

IT-коференція на 2000+ учасників, більше 50 партнерів з IT-галузі, які популяризують український софт. Це був дуже потужний захід, в Київському Мистецькому Арсеналі. Організація конференцій з Prime Event – це професійно, адже працюємо лише з найкращими і маємо досвід в організації івентів різного масштабу, з 2008 року.

Детальніше
Літній корпоратив для компанії Cooper&Hunter

Наша команда організувала крутий EVENT для 130 гостей під назвою «Summer Time» для компанії Cooper&Hunter, відзначили хороше завершення сезону, з чим Вас і вітаємо від усієї нашої команди Prime Event! Ведучий заходу – Дмитро Танкович, розважав гостей і роздавав лотерейні квитки, за якими розіграли цінні призи.

Детальніше
Rock Party для IT компанії

Рок вечірка для IT компанії, на якій було 350 гостей. Розробили 3 унікальні фотозони: «Тату бар» з справжнім тату майстром, «Траса 66» з Харлєєм і «місто Нью Йорк» з аніматорами Кісс і Боуї. Гостей розважали понад десятка рокерів аніматорів, ведучий був в образі Фредді Меркьюрі, також виступали шоу-балет з рок-номерами

Детальніше
Бондіана для архітекторів та дизайнерів

Корпоративний захід для клієнтів компанії «Проект 900», в тематиці «Бондіана”. На заході зібралися кращі архітектори та дизайнери країни, для яких презентували нову колекцію меблів «ROLF BENZ». Розробили індивідуальний тематичний квест з QR-кодами, в форматі Джеймс Бонда,

Детальніше
10 років компанії «Metabo»

10 років компанії «Metabo». Святкування відбувалося в заміському комплексі «Верхоли», було понад 100 гостей. Тематика заходу – «Сучасна Україна». Ведучий заходу – Антон Мухарський, так само виступав кавер-бенд Антіна Мухарського та Орест Лютий

Детальніше
20 років компанії ТАС

20 років компанії ТАС, для 1000 гостей. Захід проходив на ВДНГ. Перша частина заходу була в форматі конференції з підведенням підсумків та шоу-номерами, друга частина була в форматі фуршету з розважальною програмою. У гостей брала інтерв’ю ведуча Ксенія Осадча, гостей розважали – шоу барабанщиків, кавер-бенд,

Детальніше
Трохи про нас
16+
більше 16 років досвіду
3500+
організовано більше 3500 заходів
20+
більше 20 міст України, в яких створили події
6000+
більше 6000 послуг в базі
Акції та знижки
10% на тех. забезпечення
При замовленні групи або зірки естради, Ви отримуєте знижку на технічний райдер артиста.
Фото/відео у подарунок
При замовленні заходу в нашому агентстві - Ви отримуєте у подарунок фото/відео.
Вибери подарунок сам
При замовленні заходу у нашому агентстві, ми підготували безліч приємних бонусів та знижок, які Ви можете вибрати самостійно.
Відгуки про нас

Добрий день, Дмитро! Дякую Вам) все пройшло дуже добре! Окрема подяка ведучому – за його тактовність, відмінне почуття гумору, і за наш чудовий настрій. Це один з кращих ведучих за всю історію нашої співпраці) З повагою, Віра Чайка.

Детальніше

Ось так склалося, що одна зі знакових подій в нашій компанії – її День народження! 2016 рік не став винятком, і 4 березня відбулося неформальний корпоративний захід, присвячений цьому святу. І, вже не в перший раз, корпоратив був організований Агентством Свят «Prime Event».

Детальніше

Дякуємо Вам за чудове свято, все сподобалося !! Повторюся – дуже добре що ви були присутні і все контролювали. Щире вам дякую!! Best regards, Marina Romashko Office manager AsstrA Forwarding AG

Детальніше

Добрий день, Дмитро. Спасибі і Вам за класне свято. Ви дійсно змогли здивувати гостей і самого іменинника. Дуже класно зайшла тема з гангстерами та казино. Особливо сподобався сюрприз зі стриптизом з бутафорського тортика – дуже круто було.

Детальніше

Спасибі величезне за організацію мого ювілею. Всі гості згадують і донині це свято. З дружиною переглядали відео вже раз 10 напевно, якщо не більше)) Величезне спасибі ведучому за вміння відчувати настрій гостей і вміння підлаштовуватися під кожного,

Детальніше

Привіт. Все було круто! Спасибі всій команді Прайм івент, за класну організацію і окреме спасибі за підказки та поради щодо організації, про які ми навіть не подумали, а ви нам дуже з цим допомогли. Спасибі ще раз всім організаторам, ви величезні молодці і справжні професіонали!

Детальніше

Дуже даякуємо за організацію і по справжньому святковий день!!!! Діма, спасибі Вам і Вашій команді за професіоналізм!!! Наша сім’я Соколовских рекомендує!!! Хочете супер організацію, великий вибір послуг, індивідуальний підхід?

Детальніше

Звернулися в компанію для організації дня народження доньки. Підійшли до нашого запиту з усією відповідальністю і змогли нас зрозуміти і почути, хоч ми трошки вас замучили 🙂 Класні були аніматори з конкурсами, фокусник дуже сподобався,

Детальніше

По-перше, дуже дякую за організацію нашого корпоративу, за ідеї та поради, які були вдало втілені в ході заходу! Всім все дуже сподобалося)) По-друге, відповідаю на Ваші запитання (по пунктам)):

Детальніше

Доброго дня! Ще раз хочу подякувати всій Вашу команду за величезну роботу, яку Ви виконали і за шикарний корпоратив, який дійсно вдався. Окрема подяка Андрію,

Детальніше
Наші кліенти
tas_logo
ОщадБанк
Сінергетика
Пумб
Віко
Восток геймс
Добробут
Єпіцентр
Купер
КийАвто
Portmone
Лекхім
Ніссан
Майстер-сервіс
ред
Мойо
Оріфлейм
Рено
Рікон
Спортлайф
Укрнафта
Фонд РА
armabud-logo
asstra
Avery-Dennison
Bayer
Span
avon-logo
genesis_2
doka_logo
ecolab
AlterLight_2
egritech
GfK-Logo
grass
Ernst & Young
Jungheinrich
kvadrat
Larch-network
logo-tiande
metabo
Milkiland_logo
MTI_Logo
Naftogaz_logo
TMF Group
osram_logo
RenCredit_logo
salve-finance-logo
Teva-лого
Transferwise_logo
VD-ONE
Voki Games
Zipavto_Logo
trans center
Dalgakiran
Star Light Media

Організація заходів в Києві, агентство Prime Event.

Корпоративні заходи, бізнес події і приватні свята – це основні напрямки, в яких ми працюємо з 2008 року і успішно реалізовуємо проекти різної складності.

Кожен івент, який ми створюємо – для нас індивідуальний, оскільки ми не любимо шаблонні заходи. Наша творча команда працює над усіма проектами з індивідуальним підходом, використовуючи креатив і івент-інструменти, для створення кращого події.

Вибір event-агентства.

На сьогоднішній день вибір івент-агентства Києва – не дуже просте завдання, оскільки в інтернеті величезна кількість як досвідчених агентств, так і початківців і щоб зробити правильний вибір, ми дамо Вам декілька порад:

5 порад при виборі агентства:

  1. ДОСВІД. Зверніть увагу на вік компанії і скільки років агентство в сфері івент-послуг.
  2. ПОРТФОЛІО. Обов’язково повинні бути звіти з заходів, за якими Ви зможете визначити рівень реалізованих проектів.
  3. ВІДГУКИ. Пошукайте і почитайте відгуки про івент-агентство.
  4. РЕКОМЕНДАЦІЯ. Якщо Вам порекомендували конкретне event-агентство, то це добра ознака, щоб розпочати співпрацю саме з ним.
  5. СПІЛКУВАННЯ. Ви можете на етапі спілкування зрозуміти, наскільки професійне агентство (якщо задати правильні питання) і знаходите Ви спільну мову чи ні, щоб далі Вам було комфортно спілкуватися і працювати над спільним проектом.

Організація корпоративних заходів.

Ще один важливий момент, при виборі агентства свят, це – профільність! Зверніть увагу на основний вид заходів, яким займається івент агентство! Ви ж не станете замовляти бізнес-конференцію в весільному агентстві або тимбілдинг в агентстві з організації дитячих свят?!

Агентство Prime Event – організовує корпоративні свята і бізнес-заходи – це основні наші напрямки, але ми також організовуємо і приватні свята.

Організація заходів та етапи підготовки.

  • Зустріч з клієнтом і брифінг.
  • Мозковий штурм з творчою командою.
  • Пропозиція концепцій заходу.
  • Погодження та затвердження ідей і сценарію.
  • Бронь локації, ведучого, артистів і підрядників.
  • Підготовка до заходу.
  • День Х – організація кращої події.
  • Фітбек по заходу.
  • Звіти з заходу.

Чому варто звернутися в наше івент агентство?

Prime Event має величезний досвід в організації заходів різного масштабу і складності, що дозволяє уникнути форс-мажорних ситуацій на 99%, а для 1% форс-мажору, який все-таки може трапитися – у нас завжди є План Б!

Також в нашій базі найбільший вибір: артистів, ведучих і підрядників, які перевірені нами за довгі роки співпраці і ми надаємо тільки першокласні послуги для заходів.

Наш девіз – «Ми не робимо свята – ми створюємо події!»

А Prime Event в перекладі – це «Головна Подія», яку ми створюємо для Вас!Організація заходів в Києві, агентство Prime Event.