VR заходи. Що це таке і як організувати?
Віртуальна реальність вже давно не новинка, але VR заходи – це однозначно щось нове в івент-індустрії і в маркетингу. Віртуальний івент – це дуже потужний інструмент для просування свого бренду або для організації конференції чи концерту. А як це працює і що це таке – ми далі детально розглянемо.
Що таке VR івент:
– Це абсолютно новий проект, який дозволяє провести захід залишаючись вдома, не дивлячись на ситуації, які можуть виникнути щодо перешкоджання проведення різного роду івентів (такі як карантин 2020 року або інші події).
– Віртуальні зали з ексклюзивною деталізацією, а також з ефектом повної присутності на заході.
– VR івенти – це новий інструмент в бізнесі.
Чим крутіше VR технологія наших розробників від готових рішень інших виробників:
– Двухстороння пропускна здатність від 2 до 500 чол., в інших готових аналогічних софтах – до 80 чол.
– Повна кастомизация – в нашому випадку можна створити індивідуальний зал з декораціями, фотобаннерами, повним брендуванням event залу, що не можна зробити з іншими аналогічними програмами.
– Реалістичність – спікер може бути створений у вигляді 2D голограми або в форматі фотореалістичного 3D аватара з жестикуляцією та мімікою. Event зал – максимально реалістичний, можна побудувати індивідуальний зал. Інші аналогічні програми – це зробити не зможуть.
– Супровід – якщо раптом виникнуть ситуації, в яких потрібно виправити баги або щось допрацювати, то наші розробники – це зроблять оперативно. В інших випадках – потрібно писати розробникам і чекати рішення, яке може і не виправити ситуацію, що власне може вплинути на захід.
Чим VR захід краще, ніж онлайн?
– WOW-ефект забезпечений!
– Ефект присутності на заході.
– Новий формат для більшості учасників.
– Дрес-код залишається тільки для спікера, інші можуть бути хоч в піжамах))
– Зовнішні чинники – нікому не заважають і Ви не відволікаєтесь на кота, собаку, дітей…
– Гейміфікація – можливість впровадити VR-атракціони та ігри в наш віртуальний івент.
– Демонстрація 3D продукту – можливість показати або презентувати 3D продукт.
Механіка роботи спікера і слухачів:
Спікер:
- Приїжджає в студію або студія приїжджає до спікера.
- Проводить презентацію перед камерою.
- Управляє презентацією і відповідає на питання.
- Демонструє будь-який контент, включаючи 3D-моделі.
Слухач:
- Качає додаток і надягає віртуальні окуляри.
- Дивиться і слухає спікера, а також ставить йому запитання.
- Спілкується з колегами.
- Переміщується по локації і грає в VR-гри.
Підготовка і шлях спікера і учасників VR заходу:
– Спікер приїжджає в обладнану студію або «студія» приїжджає до спікера додому/в офіс з усім необхідним обладнанням і станцією «Хромакей», спікер проходить інструктаж і репетицію, після чого може сміливо приступати до доповіді/презентації.
– Учасник отримує VR-окуляри і відеоінструкцію нашим кур’єром або через службу Нової пошти.
– Одягнувши окуляри Ви потрапляєте на VR конференцію, де слухаєте спікера, бачите поруч учасників і дивитесь доповідь і презентацію, а якщо Вам буде погано видно презентацію, то Ви її можете індивідуально наблизити за допомогою свого маніпулятора.
– По завершенню доповіді спікера активується QA-сесія, Ви можете подати сигнал спікеру, він його активує і відповість на Ваші питання.
– Після конференції Ви потрапляєте в VR-фойє, в якому грає музика, розставлені красиві меблі, стоять брендволи, VR-ігри, інше… За допомогою свого маніпулятора Ви можете пересуватися по різних зонах, а також можете вибрати на інтерактивній дошці когось із учасників івенту і запросити його для спілкування.
– Звукові оповіщення в VR-окулярах підкажуть Вам, що робити далі, куди перейти або про закінчення даного заходу.
На яких заходах можна задіяти VR-технології:
– Конференції.
– Корпоратив.
– Презентація свого бренду або продукції.
– Концерт.
– Нетворкінг.
Нюанси даного формату:
- Рекомендуємо не більше 1 години за сеанс, а вдень не більше 3 сеансів.
- Затримка сигналу від спікера до слухачів – від 2 до 5 секунд.
- Інтернет 100 мб/с. Стандартні домашні або офісні роутери – підходять!
- VR-окуляри – їх на даний момент в наявності 100 пар, якщо потрібно більше, то під запит можна зібрати потрібну кількість, але потрібен час.
- Розробка аватарів, VR-залу, іншої атрибутики – вимагає тривалої підготовки, від 7 днів до 2-х місяців (якщо ми говоримо про складні і масштабні VR-заходи).
Для отримання консультації, вартості та інших питань по VR-заходу зв’яжіться з нашими фахівцями. Ми розкажемо як організувати VR-захід.