Підведення підсумків 2020. Як перебудувалися івент агентства в період карантину.

Для багатьох 2020 рік став справжнім випробуванням, івент індустрія — не стала винятком. Хтось перебудувався і зміг працювати в нових форматах, а хтось просто плив за течією, в очікуванні дива… Ми поділимося особистим досвідом і розповімо, як же у нас пройшли новорічні корпоративи 2020 і як ми перебудувалися в 2020 році.

Онлайн заходи.

У 2020 році — організація і проведення онлайн корпоративу, стала справжнім трендом. Оскільки багато компаній перейшли на дистанційну роботу і зустрітися з колегами фізично не було можливості, то даний формат дуже швидко набрав обертів і багато компаній провели новорічні корпоративи саме в онлайн форматі.

Наша команда розробила авторські програми для онлайн корпоративів і ми змогли увірватися в формат онлайну дуже швидко. Хоч цей формат новий для всіх, як для організаторів, так і для замовників, але дуже цікавий. І ті компанії, які не побоялися такого нововведення — дуже класно повеселилися в цьому новому онлайн форматі.

Ділимося своїм досвідом з організації онлайн корпоративів в грудні 2020 року — оскільки ми змогли швидко перебудуватися в новий формат і розробили круті авторські програми для онлайн корпоративів, то у нас було досить багато запитів і замовлень, які ми успішно реалізували, незважаючи на абсолютно новий досвід.

Наша практика показала, що організувати онлайн корпоратив — набагато складніше, ніж офлайн, оскільки набагато більше відповідальності і технічних моментів, які не завжди залежать від організаторів: інтернет, передача відео і аудіо глядачам, координація людей в форматі онлайн, у когось щось не працює і т.п. І незважаючи на всі ці складності — ми впоралися і отримали колосальний досвід в абсолютно новому форматі.

Багато івент агентств та ведучих свят не перебудувалися в онлайн формат, хтось не захотів, а хтось не зміг, і вони залишилися практично без роботи в грудні місяці, коли найвищий попит на заходи, оскільки офлайн заходи більшість компаній скасували.

Ми ж в свою чергу почали вивчати онлайн формат ще на початку карантину, що допомогло нам увійти в цей формат уже підготовленими. Але незважаючи на це — нам було теж нелегко з новим форматом, оскільки ми зіткнулися з новими труднощами, яких не буває на оффлайн заходах.

Але ми впоралися і отримали новий досвід, який однозначно стане в нагоді і в майбутньому, адже онлайни прийшли в івент індустрію і вже нікуди не підуть, навіть коли повністю відновляться оффлайн заходи.

Онлайн або оффлайн — що дешевше?

Якщо порівнювати онлайн захід з оффлайн, то онлайн буде дешевше, оскільки не потрібно витрачатися на харчування та локацію. Але якісний онлайн івент — не може бути дешевим, як багато хто вважає, адже на організацію гарного онлайн заходу потрібна велика команда професіоналів, студія, обладнання та організація самого івенту, щоб учасникам було цікаво.

Якщо говорити про ціни, то ми організовували онлайн заходи і не дуже дорогі, починаючи від 15 000 грн., що можна порівняти з гонораром середнього ведучого Києва. Але якщо хочеться чогось більш цікавого і виступ кількох артистів оригінального жанру в режимі онлайн, то такий корпоратив обійдеться десь в 1500-2000 доларів.

Є звичайно ж і більш дорогі формати для онлайн заходів — це гібридні івенти, коли частина учасників присутні в обладнаній онлайн студії, а решта учасників в режимі онлайн беруть участь. На такі заходи йде велика частина витрат на технічне обладнання і персонал.

Підбиваючи підсумки і отримавши фітбек від наших клієнтів, яким ми організували онлайн заходи, то ми сміливо можемо заявити, що це цікаво, інноваційно і дуже незвично.

Так що не бійтеся чогось нового і пробуйте! А ми пішли розробляти нові формати для онлайн корпоративів, якими ми зможемо порадувати вже в найближчому майбутньому))