Як не перетворити свято в нудне застілля?

До нас часто приходять запити на організацію заходу, але щоб було якось незвично і не так, як у всіх. Для того, щоб організація свята не перетворилася на нудне застілля, в першу чергу, ви не повинні боятися експериментувати і прислухатися до професіоналів, хто береться за організацію вашого івенту.

У багатьох сучасних містах Європи – «застілля», це вже пережитки минулого, а все більше святкування переходять на формат фуршету, де гості можуть спілкуватися у вільному невимушеному форматі, не чекаючи за своїми столами, коли ж оголосять паузу, щоб вийти поспілкуватися (якщо ми говоримо про банкет).

Звичайно ж не всі формати заходів підходять для фуршетного формату, є заходи, які передбачають тільки банкет. Але якщо ваш захід підходить для формату фуршет, то вперед за експериментами! І ми далі розповімо про плюси такого формату.

На заході, де передбачений формат «фуршет», без посадки за столи, ви можете вільно пересуватися по всіх локаціях, заводити нові знайомства і спілкуватися з ким захочете і коли захочете, що складно буде зробити в форматі «банкет».

З плюсів на таких заходах:

– Вільний формат спілкування

– Лаунж зони, в яких можна відпочивати

– Вільний доступ до їжі/напоїв

– Зони з розвагами

– Можливість незвично подати їжу гостям

– Хто запізнився не будуть себе почувати ніяково, коли потрібно влитися в компанію

– Можна залишити захід, без пильної уваги до себе

З обов’язкових послуг на такі заходи:

1. Ведучий.

Ну який захід без ведучого? Будь у Вас фуршет або банкет, ведучий є невід’ємною частиною заходу. Він на себе бере більшість функцій: надання тостів, оголошення артистів, конкурсна програма, нагородження і т.п.

Подивитися кращих ведучих Києва для вашого заходу, можна – ТУТ.

2. Музика.

Музика є основним доповненням будь-якого заходу, а також невід’ємною частиною ведучого. Оскільки ведучий не зможе працювати без звукового обладнання, мікрофона і музичного супроводу (відбиття, фанфари, інше).

З музичного супроводу можуть бути різні формати: Dj, кавер бенд, лаунж музиканти або вокалісти.

3. Анімація і фотозони.

Для додаткових розваг гостей можуть працювати фотозони і анімація, яка буде яскравим доповненням для фото і зустрічі гостей. Фотозон може бути декілька, щоб охопити максимальну кількість учасників, а також є круті інтерактивні фотозони, в яких можна робити моментальні фото або незвичайні відео.

Додатковою опцією (не обов’язковою) – може бути ще шоу програма, що стане яскравим доповненням заходу. Це може бути: танцювальне шоу, акробати, ілюзіоністи, оригінальний жанр, лазерне шоу і т.п.

Підбиваючи підсумки, напишемо про плюси даного формату:

– Немає обмежень по спілкуванню з людьми, у вигляді банкетних столів і стільців.

– Формат «фуршет» – дешевше, ніж банкет.

– Різноманітність розваг без прив’язки до основної програми, де Ви маєте право вибрати, що вам робити, куди піти і в яких розвагах взяти участь.

Агентство свят Prime Event допоможе організувати корпоратив, День народження, весілля або конференцію на вищому рівні, враховуючи всі ваші побажання і можливості, принісши нові ідеї на ваш захід.