Часті питання від наших клієнтів. Даємо на них відповіді.

Багато клієнтів звертаючись в event-агентство задають питання, начебто з очевидними відповідями для нас, але не для більшості клієнтів. І ми вирішили дати відповіді на основні питання, які ми часто чуємо від замовників.

Скільки коштує свято?

Хм, це напевно наше улюблене питання, на яке хочеться задати питання у відповідь – скільки коштує квартира або машина? Якщо навіть Ви звернетеся до ріелтора або до продавця автомобілів, то на це питання ніхто не дасть відразу відповідь, на вас посиплеться купа питань, щоб вам змогли запропонувати найбільш підходящий варіант…

Також і з організацією свят! Для того, щоб ми змогли зробити максимально підходящу пропозицію, то вам доведеться відповісти на ряд питань або заповнити бриф, після чого ми зможемо підготувати максимально відповідний прорахунок, виходячи з ваших побажань і можливостей. Але для зразкового орієнтування вартості за свято, ми підготували кілька «варіантів пакетів», які можна подивитися – ТУТ.

А є готова пропозиція по корпоративу?

Привіт, могли б надіслати пропозицію по корпоративу, потрібно директору щось запропонувати… Ми звичайно можемо надіслати готову пропозицію для іншої компанії! Але навіщо? Воно навряд чи підійде вашій компанії і зацікавить директора…

Ви ж повинні розуміти, що у кожної компанії є свій бюджет і конкретні побажання і вимоги до івенту, звісно пропозиція для іншої компанії вам навряд чи підійде. Ну от наприклад – ви прийшли в ресторан і говорите – а накрийте нам новорічний банкет, тільки ми меню не будемо узгоджувати, зробіть нам банкет, який був у якійсь компанії… Чомусь нам здається, що це меню вам не підійде, ну або ви захочете внести свої побажання та корективи…

Так що давайте івент агентствам можливість підготувати якісну пропозицію, а не шаблон іншої компанії. Витратьте небагато часу, задайте питання колегам і керівництву, що ж має бути, які раніше івенти проводилися, скільки готові витратити і т.п. А потім звертайтеся в агентство за консультацією))

Можна замовити ведучого, але ді-джей нам не потрібен…

До нас іноді надходять запити на ведучого без ді-джея, наприклад – у нас планується літній корпоратив і потрібно організувати тимбілдинг на 50 чол., але ді-джей нам не потрібен, ми ж танцювати не плануємо…

Вам ді-джей може і не потрібен, але він потрібен ведучому! Як ви собі бачите захід на природі, в форматі тимбілдинга, де ведучого повинні всі чути, але при цьому без ді-джея з апаратурою? Наша вам відповідь – ніяк! Це не реально! Є звичайно варіант ведучого з рупором, але поважаючий себе ведучий навряд чи погодитися на такий експеримент, адже є ймовірність зірвати голос, та й зіпсувати свою репутацію, оскільки такий захід якісно навряд чи пройде.

Висновок один – ведучий працює в зв’язці з ді-джеєм, на якісній апаратурі та звичайно ж з радіомікрофоном! А ді-джей виконує не тільки функцію Dj дискотеки, а й супроводжує ведучого протягом всього заходу – музичні відбивки, фанфари, настройка мікрофона, фонова музика, музика для інтерактивів та конкурсів, інше…

А в вартість ведучого входить ді-джей з музикою?

Ні, в вартість ведучого – входить робота ведучого і все! Точно також, як в вартість шоу балету не входять фокуси або у вартість банкету не входить салют… У розуміння «робота ведучого» – входить проведення заходу від 4 до 6 годин, конкурси, написання сценарію (якщо цим не займається агентство), жарти, гумор, тости та інше, що пов’язано лише з проведенням заходу.

Але ми знаємо звідки взялося саме це питання – оскільки багато ведучих озвучують вартість комплексну за свою роботу і за свого ді-джея з апаратурою, з яким він працює, то звідси і взялося це питання – а що, ведучий йде без апаратури і ді-джея?.. Але це не говорить про те, що це вартість за ведучого, в яку входить ще і ді-джей з музикою! Якщо Вам сказали, що ціна 20 000 грн. за послуги ведучого і туди входить ді-джей з апаратурою, то швидше за все гонорар ведучого – 15 000 грн., а ді-джей з комплектом апаратури – 5000 грн. Ось вам і вся різниця!

А якщо Ви, шановні клієнти, чуєте вартість за ведучого, в яку не входить ді-джей з апаратурою, то це не означає, що це погано або дорожче вийде або Вас десь обманули… Це означає, що Вам озвучують окрему вартість за ведучого (скільки він реально коштує) і окремо вартість за ді-джея з апаратурою.

І ще один важливий момент – є ведучі, які працюють зі своїм ді-джеєм у якого є свій стандартний комплект апаратури (потужністю 1 кВт.), якого достатньо на 50-60 чол., але буде мало на 100+ чол. І деякі ведучі, не розуміючи значимість звуку, але з метою продати себе і заробити грошей – озвучують клієнту стандартний прайс, наприклад – 20 000 грн. (15 тис. – ведучий і 5 тис. – ді-джей з 1 кВт. звуку), але правильне івент агентство на 100+ гостей прорахує комплект звуку не 1 кВт., а мінімум 3-5 кВт., то звичайно ціна буде вища, ніж 20 000 грн. з урахуванням ведучого. І це не говорить, що Вас обдурили! Це говорить, що так правильно і так буде краще!

А передоплата потрібна або після заходу?

Є звичайно ж заходи з післяплатою і є івент агентства, які працюють з післяплатою, але про це ми писали в окремій статті – https://prime-event.com.ua/ua/blog/tendery-i-postoplaty-za-ili-protiv/

Ми проти післяплат і передоплата звичайно ж потрібна. Як мінімум для того, щоб забронювати всіх підрядників, артистів, ведучого на ваш івент і запустити в роботу всі процеси, які вимагають виробництва.

І якщо у вас йде передоплата за івент, то залишок грошей, івент агентство має отримати перед початком заходу, оскільки з усіма артистами і підрядниками розрахунок йде перед початком роботи.

А якщо нам свято не сподобається, ви нам гроші повернете?

Ще одне унікальне питання, на яке ми відповідаємо наступним чином – якщо ви зможете прописати в договорі критерії, за якими можна судити про якість заходу, то ми готові такий пункт додати.

А в форматі – Валентині Миколаївні з бухгалтерії не сподобався жарт ведучого або водієві Петровичу було мало їжі, а Костянтин Вікторович (фінансовий директор) – пропустив виступ шоу балету, тому що курив на вулиці… то такі аргументи для повернення грошей не є юридичним аспектом і відповідним критерієм для оцінки заходу, щоб отримати повернення певної суми грошей за івент.

Але у вас завжди є можливість звернутися до суду або не підписати акт виконаних робіт, до з’ясування обставин. Якщо звичайно, виникла ситуація, яка понесла за собою якісь фінансові втрати, наприклад – хтось з артистів не приїхав (наприклад фокусник), то агентство зобов’язане за цю послугу повернути гроші в повному розмірі, якщо не знайдена рівноцінна заміна, за згодою сторін.

Ох, як же багато ще можна написати в цій статті, скільки було різних цікавих питань… Але стаття вийшла і так не маленька, так що залишимо цікаві історії для наступних статей в нашому блозі…