Ведучі vs медійні ведучі

Багато хто з нас користуються сучасними смартфонами з величезним функціоналом, але мало хто з нас використовує всі можливості свого смартфона на 100%, зараз цей чудо-гаджет більше використовується як іміджевий аксесуар. Це аналогія з медійними ведучими, коли у вас іміджевий захід і потрібно запросити відому особистість. А ось які плюси і мінуси медійних і немедійних ведучих, ми розповімо докладно в цій статті.

Вартість.

Це напевно один з найважливіших критеріїв, оскільки різниця в ціні буде дуже значна.

Медійні ведучі — середній гонорар відомого ведучого 4000-5000 доларів. Подивитися наших медійних ведучих і ознайомитися з цінами, можна — ТУТ.

Немедійні ведучі — середній гонорар таких ведучих 500-1000 доларів. Плюсик поставимо за немедійних ведучих, адже ціна — це важливий фактор для клієнта. Подивитися наших ведучих і ознайомитися з цінами, можна – ТУТ.

Погодьтеся, що різниця дуже суттєва. Багато компаній готові пожертвувати таким бюджетом, заощадивши на інших послугах, щоб захід провів відомий ведучий з телевізора. Але це не завжди виправдано. Читаємо далі про плюси і мінуси і тоді зрозуміємо, в чому ж різниця.

бюджет заходу

WOW-ефект.

Звичайно ж тут плюсик можна поставити на користь медійних ведучих, оскільки відома особа точно створить фурор, а фото з такого заходу в соцмережах (де буде медійний ведучий), збере набагато більше лайків))

Підготовка.

Медійні ведучі — найчастіше дивляться сценарій перед самим заходом і не особливо вникають в підготовку до заходу, що не дуже добре для клієнта і самого заходу. Ну тут можна послатися на зайнятість і медійність ведучого.

Немедійні ведучі — завжди максимально якісно підходять до підготовки, до сценарію, пропонують свої ідеї, що не скажеш про медіа-особистостей, а також із задоволенням проведуть потрібну кількість зустрічей із замовником, щоб максимально вникнути в процес підготовки заходу. Тут плюсик за немедійних ведучих залишимо.

Підготовка до заходу

Реалізація сценарію.

Багато медійних ведучих дивляться сценарій перед самим заходом, не особливо вникаючи в суть того, що відбувається, що може понести за собою якісь збої за сценарієм. Також деякі медійні ведучі можуть відмовитися проводити якісь інтерактиви, оскільки вони йому можуть не сподобатися, навіть якщо клієнт все затвердив.

А ось звичайні ведучі будуть максимально слідувати регламенту сценарію і проведе все, що було затверджено раніше з клієнтом (ну в межах розумного звичайно). Також запропонує свої інтерактиви, які вже перевірені на інших івентах. Плюсик залишимо тут))

Сценарій Дня народження

Відповідальність.

Якщо раптом медійний ведучий запізнився на захід або щось пішло не так в процесі проведення, то йому це можна пробачити, навряд чи клієнт буде пред’являти претензії медійній особистості, а ось організатору потім доведеться «віддуватися».

А немедійні ведучі максимально відповідально підходять до заходів, оскільки помилки не будуть так легко пробачатися, а репутація — найважливіше, адже агентство може з таким ведучим перестати співпрацювати.

Мотивація.

Як не дивно звучатиме, але для більшості медійних ведучих — івенти, це спосіб заробітку і не більше того, а багато хто і не особливо люблять працювати на заходах, мотивація для таких ведучих, це тільки високі гонорари.

А ось для більшості немедійних ведучих, робота на заходах — це улюблена справа в першу чергу, а вже в другу — фінансова складова. Тим більше, що конкуренція дуже висока і потрібно викластися на максимум, щоб клієнт захотів ще раз запросити саме цього ведучого на свій захід. Знову плюсик залишаємо тут.

Статус.

Якщо у Вас іміджевий захід або PR-акція, то звичайно ж медійний ведучий створить потрібний ефект. Плюсик на користь медійного ведучого.

Немедійний ведучий проведе якісно захід, але бажаного результату не буде, оскільки його ніхто не знає.

Тут можна навести приклад зі спікерами — як правило, на відомих спікерів можна зібрати більше аудиторію та продати дорожче квитки…

Підбиваючи підсумки, можемо сказати, що плюсів набагато більше на користь немедійних ведучих. Якщо у Вас статус заходу не вимагає популярності ведучого, то ми звичайно ж рекомендуємо вибрати немедійного ведучого, а на різницю в бюджеті (а це в середньому 3000-4000 доларів), можна замовити ще хорошу шоу програму, ну або щось інше)))

З вами на зв’язку — агентство свят Prime Event.