Режисура онлайн заходів — потрібна чи ні?

Онлайни увірвалися в івент індустрію в 2020 році, в зв’язку з обмеженнями на офлайн заходи і стали дуже популярними, також є і гібридні заходи, коли частина учасників знаходитися в студії, але все ж більша частина аудиторії спостерігає за процесом зі своїх екранів комп’ютерів або телефонів. І чи потрібна режисура таких івентів, ми розглянемо в цій статті.

Відразу хочемо сказати, що режисура онлайн заходів — ПОТРІБНА, просто необхідна!

Якщо ви не зможете створити гарну динамічну візуальну картинку, то ви втратите глядача! Це не офлайн, де можна створити wow-ефект, за рахунок декорацій, світла, шоу та інших складових, тут ви обмежені екраном глядача! А монотонна статична картинка, навіть з дуже цікавим спікером, просто втомить глядача!

Організація онлайн трансляції — це в першу чергу режисерська робота, а вже на другому місці — технічна складова і сам контент. Якщо ви будете знімати одним планом спікера і не буде ніякої динаміки, то глядач не зможе довго дивитися цей контент, йому буде просто не цікаво.

Не важливо, як виглядають ваші декорації, наповнення, ведучі в студії, головне, як це буде виглядати на екрані у глядача! Важливо, щоб була динаміка, щоб спікер знімався не на 1 камеру, а мінімум на 2, щоб були загальні і великі плани і створювалася динаміка, також можна додавати інфографіку, відео-перебивки, музичні вставки та інший контент, який створить динаміку в кадрі!

Ще дуже важливо, для красивої картинки, щоб зйомка проводилася в «правильному» приміщенні — студія, офіс компанії, будь-яка інша локація, де буде достатньо місця, буде правильне освітлення (висвітлити можна будь-яке місце), щоб не було сторонніх шумів і чогось зайвого в кадрі.

Для правильної режисури онлайн івенту — необхідний максимально точний таймінг заходу, розкадровка і правильна робота відеорежисера, та й решти команди теж. Не повинно бути незрозумілих пауз, повинні бути відеофони (перебивки), коли спікеру потрібно, наприклад, вийти з кадру або зробити паузу.

Онлайн трансляція

Ще дуже круто заходить будь-яка гейміфікація, щоб учасникам було цікаво і їх можна було утримати до потрібного часу. Наприклад, можна зробити цікаві опитувальники або впровадити в онлайн якусь гру з нарахуванням балів, щоб нагородити найкращого окремими призом (онлайн квести, онлайн квізи і т.п.), або провести розіграш подарунків через лототрон.

Красиві декорації, спецефекти, шоу — це все круто виглядає «в живу», а ось з екранів глядач цього не побачить, відповідно і підхід до оформлення повинен бути трохи інший! Буває так, що досить хромакея (зеленого фону) і хорошого освітлення, щоб створити гарну динамічну картинку, але це якщо ми говоримо про онлайн івент, якщо говорити про гібридний захід, коли в студії знаходяться учасники івенту, то тут без красивих декорацій вже не обійтися.

Шоу в онлайні.

Насправді, щоб створити круте шоу в форматі онлайн — це завдання не з простих. Звичайно, можливо запросити будь-якого артиста в студію, але монітор комп’ютера або телефону — не передасть того, що було б в офлайні. Відповідно тут потрібно дуже добре подумати, що підійде, а що ні.

Запрошувати кавер бенд, танцювальні номери або щось в цьому жанрі — це не доцільно. Такі номери потягнуть за собою доп. витрати (тех. райдер, побут. райдер), а потрібного ефекту ви не отримаєте через екран, та й слухати музичну групу в форматі онлайн, не буде відрізнятися від звичайного запуску відео якоїсь музичної групи, ну і дивитися/слухати таке довго буде не цікаво…

Кавер-бенд

А ось запросити стендапера або фокусника — це буде набагато цікавіше, особливо коли є можливість зробити двосторонній зв’язок, між виступаючим і глядачами, щоб був інтерактив. У такому форматі ми утримаємо глядача і не буде занудства.

Ще є дуже крутий формат — це онлайн привітання від зірки української естради, коли ми можемо підключити в наш онлайн івент зірку або записати заздалегідь відеопривітання і включити в потрібний момент — це буде точно WOW-ефект! А подивитися наших зірок української естради, яких ми пропонуємо, можна – ТУТ.

полякова 4

Ще не забуваємо, про: гримерів, правильне освітлення, якісний звук, динаміку в кадрі, фони, заставки, таймінг. Рекомендований час для онлайн заходів — 3 години. Це рекомендований час! Бувають онлайн івенти і до 1-ї години, а бувають і більше 5 годин. Все залежить від контенту і цільового призначення даного онлайну.

А для організації якісного онлайн заходу, звертайтеся до професіоналів, ми з радістю прорахуємо і організуємо кращу онлайн подію.

З повагою, Prime Event — https://prime-event.com.ua/ua/