Організатор заходів – найкраща найгірша робота…

Ми часто чуємо – яка у нас крута робота, співпраця та спілкування із зірками, можна побувати на крутих івентах, створювати і дарувати свято, їсти і відпочивати на заходах, ще й грошей за це заробляти… Хіба не робота-мрія? Ні! Не зовсім так, як багато хто думає, хто не пов’язаний з організацією свят.

Так, організація свят – це однозначно дуже класна робота і є безліч плюсів, але є звичайно ж і мінуси, оскільки організатор заходів – це одна з найбільш стресових робіт, яка входить в п’ятірку в світі. У П’ЯТІРКУ !!!

Плюси і мінуси в професії «організатор заходів»:

СТРЕС.

Найбільший мінус – це звичайно ж стрес, який відчуває будь-який Івентор при організації заходів. Організація свята – це дуже велике емоційне навантаження, починаючи з етапу підготовки до заходу і закінчуючи самим проведенням свята.

На організаторі завжди лежить величезна відповідальність за захід, який він організовує, як фінансова, так і юридична. І дуже рідко проходять свята ідеально, без форс-мажорів, звісно і трапляються постійно стресові ситуації.

Досвідчений організатор максимально передбачає всі ситуації ще на етапі планування і зробить все, аби максимально зменшити форс-мажори, які можуть трапитися. Але ось новачкові буде набагато складніше, адже у нього ще недостатньо досвіду і він не може все передбачити, що може трапитися на майбутньому івент.

РЕЖИМ РОБОТИ.

Багато хто звик працювати в стандартному режимі: з Пн. по Пт., з 9:00 до 18: 00… Але це точно не про івенторів! У нас не буває графіка, як у офісних клерків. У нас робота в будні проходить за комп’ютерами, з розробкою пропозицій для клієнта, прорахунків і т.п. А вечорами – може бути мозковий штурм, креатив, підготовка до майбутніх івент. Але а у вихідні як правило проходять заходи, які ми повинні супроводжувати.

Висновок такий – організатор заходу може працювати і по 100 годин на тиждень, замість 40. Вихідні Івентор швидше за все буде проводити на проектах, організовуючи заходи, замість шашликів з друзями або родиною. Ну і звичайно ж потрібно бути на зв’язку 24/7.

ПЛЮСИ З РОБОТИ ОРГАНІЗАТОРА:

Незважаючи на перераховані вище мінуси, плюсів насправді набагато більше. Якщо ви вирішили стати організатором заходів, не боїтеся труднощів і стресоустойчеві, то ця робота Вам однозначно сподобається і їй можна буде присвятити багато-багато років, адже в сфері івентів – немає обмежень і ця сфера постійно розвивається, не маючи ніяких обмежень, відповідно і кожен організатор теж постійно розвивається і вчиться.

Один з плюсів – це робота з артистами. Багато хто з нас навіть і не мріяли побачити улюбленого артиста, а в сфері івентів – це все можливо! Не тільки побачити улюблену зірку, а й ще попрацювати з нею, поспілкуватися, сфотографуватися і т.п.

Також великий плюс – це робота на різних локаціях, на яких навряд чи б в звичайному житті вийшло побувати, а організовуючи івенти – потрапляєш практично на всі локації, буває як організатор, а буває як гість – коли локація робить презентацію для організаторів, з напоями, їжею, програмою – і ти відпочиваєш по-повній і абсолютно безкоштовно))

Задоволені клієнти – це найкраща похвала за виконану роботу. Коли захід відбувся – можна видихнути, але коли клієнт залишається повністю задоволений, а ще краще – коли реальність перевершує очікування – це найкраще для будь-якого організатора заходів.

Пи.Си.: Якщо хтось досі думає, що професія організатора – це легко і весело, то можемо Вас запросити на якийсь із наших івентів, де Вам потрібно буде тільки ходити (або бігати) за координатором на святі і виконувати найлегші завдання… Думаємо, що на наступний день Ваша думка зміниться раз і на завжди)))

Агентство Prime Event – бажає всім вдалих проектів і хороших заходів!