Командоутворення – користь чи даремно витрачений бюджет?
Командоутворення (team building) – це формат командоутворюючого заходу, який спрямований на згуртування колективу, виявлення сильних сторін у співробітників і вміння працювати в команді. Але на жаль тимбілдинг не завжди приносить очікуваний результат, а кошти витрачені на захід – не виправдані.
Організація тимбілдинга – повинна приносити користь компанії, а ось які помилки бувають при організації командообразующих заходів і на що варто звернути увагу, ми розглянемо в цій статті.
Цілі і завдання.

Не варто робити дуже активний тимбілдинг для бухгалтерів 45+ або проводити нудні майстер-класи для молодої активної компанії. Потрібно правильно вибирати програму для своїх співробітників, щоб був максимальний результат від вкладених коштів!
Вибір програми.

Активна програма.
Підійде для молодої компанії, яка готова виконувати поставлені завдання, брати участь у всіх активностях, взаємодіяти один з одним.
Пасивна програма.
Якщо співробітники 40+ або сфера діяльності не передбачає, що учасники захочуть брати участь в активностях, то в такому випадку підійде щось менш активне, наприклад: майстер-класи, квізи, квести, настільні ігри.
VIP програма.
Програма ВІП рівня підійде для ТОП-менеджерів та директорів компанії, для партнерів, яких потрібно здивувати, ну або для свої працівників, яких Ви вирішили «побалувати». До таких заходів можна віднести: тимбілдинг на яхтах, сафарі на квадроциклах, MICE туризм.
Чого не варто робити?

2. Не вивозьте дуже далеко своїх співробітників, якщо звичайно у Вас не планується MICE захід або вже був позитивний досвід на далекі поїздки, в іншому випадку – гості можуть втратити інтерес до заходу і втомитися в дорозі. Вченими доведено, що оптимальна поїздка до 1-ї години.
3. Не потрібно перед активним заходом щільно годувати і давати важкий алкоголь, це дуже погано позначиться на участі в тмбілдинзі. Велком-дрінк з легкими закусками і легким алкоголем в невеликій кількості – це нормально.
4. Не робіть багато учасників в одній команді, це не дуже добре для повноцінного командоутворення і правильної взаємодії. Рекомендуємо 4-6 чол. в одній команді. Але бувають різні формати тимбілдингу, для яких допустимо і більшу кількість учасників в одній команді.
5. Не рекомендуємо проводити активну частину заходу більше 3-х годин, учасники просто втомляться і втратять інтерес до змагання. Рекомендуємо 2-3 години для активностей. Але бувають заходи, які тривають набагато довше і це нормально! Наприклад – сплави, вони можуть тривати від 1 дня до декількох днів, звичайно ж з відпочинком, харчуванням і ночліжкою.
Це звичайно далеко не все, що потрібно врахувати при організації активних заходів, є ще дуже багато нюансів, які мають велике значення. Фахівці агентства Prime Event розкажуть і підкажуть, що і як краще зробити при організації тимбілдинга.

