Командоутворення – користь чи даремно витрачений бюджет?

Командоутворення (team building) – це формат командоутворюючого заходу, який спрямований на згуртування колективу, виявлення сильних сторін у співробітників і вміння працювати в команді. Але на жаль тимбілдинг не завжди приносить очікуваний результат, а кошти витрачені на захід – не виправдані.

Організація тимбілдинга – повинна приносити користь компанії, а ось які помилки бувають при організації командообразующих заходів і на що варто звернути увагу, ми розглянемо в цій статті.

 

Цілі і завдання.

Для початку потрібно визначитися з цілями і бажаним результатом, який Ви плануєте отримати від даного івенту. Після чого варто підібрати правильну програму і фахівців в цьому напрямку, які зможуть скласти і провести відповідну програму.

Не варто робити дуже активний тимбілдинг для бухгалтерів 45+ або проводити нудні майстер-класи для молодої активної компанії. Потрібно правильно вибирати програму для своїх співробітників, щоб був максимальний результат від вкладених коштів!

 

Вибір програми.

Для того, щоб підібрати правильну програму – Вам потрібно для початку зрозуміти для кого буде тимбілдинг і наскільки активні учасники.

Активна програма.

Підійде для молодої компанії, яка готова виконувати поставлені завдання, брати участь у всіх активностях, взаємодіяти один з одним.

Пасивна програма.

Якщо співробітники 40+ або сфера діяльності не передбачає, що учасники захочуть брати участь в активностях, то в такому випадку підійде щось менш активне, наприклад: майстер-класи, квізи, квести, настільні ігри.

VIP програма.

Програма ВІП рівня підійде для ТОП-менеджерів та директорів компанії, для партнерів, яких потрібно здивувати, ну або для свої працівників, яких Ви вирішили «побалувати». До таких заходів можна віднести: тимбілдинг на яхтах, сафарі на квадроциклах, MICE туризм.

 

Чого не варто робити?

1. Не варто змушувати своїх співробітників брати участь в тимбілдинзі, якщо вони цього не хочуть або у Вас був раніше негативний досвід! Таким чином Ви тільки погіршите ситуацію в колективі і ставлення до компанії та керівництва! Нехай краще самі посмажать шашлики, покупаються, позасмагають, пограють у волейбол і т.п. Буде і економія і результату буде більше.

2. Не вивозьте дуже далеко своїх співробітників, якщо звичайно у Вас не планується MICE захід або вже був позитивний досвід на далекі поїздки, в іншому випадку – гості можуть втратити інтерес до заходу і втомитися в дорозі. Вченими доведено, що оптимальна поїздка до 1-ї години.

3. Не потрібно перед активним заходом щільно годувати і давати важкий алкоголь, це дуже погано позначиться на участі в тмбілдинзі. Велком-дрінк з легкими закусками і легким алкоголем в невеликій кількості – це нормально.

4. Не робіть багато учасників в одній команді, це не дуже добре для повноцінного командоутворення і правильної взаємодії. Рекомендуємо 4-6 чол. в одній команді. Але бувають різні формати тимбілдингу, для яких допустимо і більшу кількість учасників в одній команді.

5. Не рекомендуємо проводити активну частину заходу більше 3-х годин, учасники просто втомляться і втратять інтерес до змагання. Рекомендуємо 2-3 години для активностей. Але бувають заходи, які тривають набагато довше і це нормально! Наприклад – сплави, вони можуть тривати від 1 дня до декількох днів, звичайно ж з відпочинком, харчуванням і ночліжкою.

Це звичайно далеко не все, що потрібно врахувати при організації активних заходів, є ще дуже багато нюансів, які мають велике значення. Фахівці агентства Prime Event розкажуть і підкажуть, що і як краще зробити при організації тимбілдинга.