Як організувати Новорічний корпоратив 2020 в період карантину?
У 2020 році організація новорічного корпоративу в Києві — під великим питанням?! Багато компаній хочуть організувати корпоратив для своїх співробітників, але не знають як діяти в такій ситуації і які можуть бути ризики. Агентство свят Prime Event розповість, що потрібно знати і як організувати Новий рік, дотримуючись усіх правил і мінімізуючи ризики.
Організація Новорічного корпоратива.
В першу чергу ми хочемо сказати, що проводити новорічні заходи можна і потрібно! Але дотримуючись всіх заходів безпеки! Для кожної компанії найцінніше — це співробітники, які працюють на благо компанії! І якщо співробітників не заохочувати, то працездатність знижується і мотивація виконувати свою роботу на +100% теж буде погіршуватися…
В якості заохочення може бути звичайно і премія, але такого заохочення вистачить ненадовго! Кращий подарунок для колег — це емоції! Гарний захід — це правильне емоційне розвантаження, якого вистачить на довго! Відповідно ми рекомендуємо організовувати новорічні корпоративи, які дозволять співробітникам відпочити емоційно від робочого навантаження і ситуації, яка виникла в 2020 році…
Як організувати новорічний корпоратив безпечно?
Агентство Prime Event — виступає тільки за безпечні івенти, дотримуючись усіх запобіжних заходів. Для того, щоб захід був безпечним, ми даємо рекомендації, яких потрібно дотримуватися:
1. Температурний скринінг. Ми обов’язково перевіряємо температуру всіх учасників заходу і якщо у когось буде виявлена температура вище норми, то ми будемо змушені такого співробітника відправити додому, щоб не наражати на небезпеку інших людей.
Рекомендація — повідомте всім співробітникам, щоб перед заходом, вдома, поміряли температуру самостійно і в разі температури вище норми, щоб залишалися вдома.
2. Дезінфекція. На вході стоятимуть дезінфектори і кожен учасник, в обов’язковому порядку, обробляє руки перед початком заходу. Також у нас є дезінфікуючі кабіни з великою пропускною спроможністю, які проводять повну дезінфекцію всієї людини. Учасник проходить в своєму одязі через кабіну з розпилювачем дезинфікуючого засобу, який не є небезпечним для тіла і очей, а також не залишає слідів на одязі.
3. Локація. За правилами карантину, дозволені заходи в закритих приміщеннях, на 1 чол. – 5 м2 площі. Відповідно ми знаємо можливості локацій і підберемо найбільш підходящу, щоб були дотримані всі вимоги.
Також можна вибрати локацію, яка знаходиться за межами Києва, що вже не потрапляє під встановлену зону (жовта, оранжева або червона), цей варіант можливо буде менш зручний в плані територіального розміщення локації і доставки гостей, але точно не виникне ніяких проблем з правоохоронними органами .
Ще є локації, які знаходяться в Києві, але при цьому можлива ізоляція від сторонніх людей. Ми потрапляємо на локацію, яка закривається за нами і до кінця івенту ніхто не зможе більше зайти.
4. Обслуговуючий персонал. На Вашу вимогу весь обслуговуючий персонал може працювати в повному захисті (маски, рукавички).
Фінансова сторона.
Ми зіткнулися з ситуацією, коли вноситься передоплата, ми бронюємо локацію та інші послуги, а потім Замовник вирішує скасувати захід і повернути передоплату… так от як же бути в таких ситуаціях? Ми звичайно ж розуміємо і наших клієнтів, але і цінуємо наших партнерів.
Є варіант перенесення заходу, щоб не було ніяких фінансових втрат, оскільки частина передоплати може піти на закупівлю і виробництво. А в разі повного скасування івенту — є ймовірність, що частина передоплати залишиться у підрядників і локації в якості компенсації за втрату роботи на зарезервовану дату. Але є ймовірність, що передоплата повернеться, це все залежить від умов локації і підрядників, і популярності дати заходу.
А для тих, хто все ж вирішив не проводити новорічний корпоратив в режимі офлайн, у нас є чудова пропозиція по VR-заходам (онлайн) – https://prime-event.com.ua/ua/events/vr-online-meropriyatiya/vr-meropriyatiya/
Prime Event знає і підкаже, як організувати правильно захід і зробить все, щоб навіть в період карантину Ваш івент пройшов без форс-мажорів і на вищому рівні!