Бюджет заходу

Ми часто чуємо питання – скільки коштує свято? Або – підготуйте нам пропозицію щодо заходу, але бюджету у нас немає, а чого ми хочемо – не знаємо. Звичайно складно підготувати пропозицію без бюджету і побажань щодо заходу. Але ми допоможемо розібратися з цим питанням і підкажемо як правильно сформувати бюджет свого заходу, навіть якщо його у Вас немає.

Для того, щоб сформувати бюджет, потрібно для початку визначитися з форматом заходу та його цілями. Адже хтось планує вкласти мінімум коштів, а отримати максимум від свого івенту (бізнес заходи, івент-маркетинг), а хтось хоче просто класно погуляти, з шоу-програмою безліччю їжі і напоїв – це вже зовсім інший формат.

 

Організація заходу і вартість

Локація.

Найчастіше це основна витратна частина бюджету. Для початку потрібно розуміти, Вам потрібен ресторан/локація високого рівня і Ви готові витратити на цю опцію більшу частину свого бюджету або Вам не дуже важливо, що буде на столах і якого рівня заклад і Ви хочете витратити більше грошей на шоу і розваги?

Середній чек в ресторані – 1000-1500 грн. з 1 гостя за банкет, відповідно ми вже розуміємо яка частина бюджету потрібна на цю опцію і можемо легко порахувати цю складову нашого бюджету. Наприклад – у Вас захід на 50 гостей, візьмемо в середньому 1200 грн./1 чол., вийде 60 000 грн. + 10% обслуговування в ресторані, разом 66 000 грн. в середньому піде на банкет.

 

Ведучий.

Відразу хочемо сказати, що на ведучому ми не рекомендуємо економити, оскільки хороший ведучий – це запорука успішного заходу мінімум на 80%! Але це не означає, що якщо ведучий дорожче, то він краще!

Ми можемо розбити на 4 категорії ціноутворення ведучих:

– Початківець ведучий (недорогий ведучий) – гонорари таких ведучих складають в середньому 200-300 доларів. І такі ведучі  більше підходять для не дуже складних і відповідальних заходів.

– Середня категорія ведучих – гонорари таких ведучих в середньому 500 доларів і як правило – це хороші досвідчені ведучі, які підійдуть для більшості заходів!

– ТОП ведучі – це топові ведучі країни, які дійсно дуже круті і однозначно підійдуть під будь-який формат заходу, гонорари таких ведучих в середньому – 1000 доларів.

– VIP ведучі (медійні ведучі) – це ведучі з телебачення, яких Ви всі бачите на своїх телеекранах, гонорари таких ведучих в середньому 4000-5000 доларів. Подивитися VIP ведучих Ви можете – ТУТ.

 

Технічне забезпечення.

Ця опція безпосередньо залежить від локації і запрошених артистів. Якщо у Вас захід на 50 чол. в приміщенні, то звуку 1 кВт. буде досить, якщо така ж кількість людей, але на відкритій місцевості, то ми вже рекомендуємо мінімум 3 кВт., а якщо плануєте запрошувати кавер-бенд або зірку естради, то потрібно прораховувати тех. райдер артиста.

Вартість обладнання:

– Мінімальний комплект звуку 1 кВт. з роботою ді-джея – в середньому 200 доларів (до 50 чол.).

– Хороший комплект звуку і світла + робота ді-джея – в середньому 400-500 доларів (до 150 чол.)

– Комплект звуку і світла + тех. райдер для кавер бенду і робота діджея – в середньому – 800-1000 доларів (до 200 чол.)

– Комплект звуку і світла + тех. райдер для зірки естради і робота діджея – в середньому – 2000-3000 доларів (до 500 чол.).

 

Шоу програма.

Тут звичайно все залежить від Вашого побажання, рівня артистів, і скільки Ви готові витратити на шоу. Можна запросити шоу балет з програмою з 3-4 номерів за 500 доларів і заповнити весь захід тільки шоу балетом, а можна взяти окремі шоу в різних напрямках і кожен такий номер може коштувати від 500 доларів. Або запросити зірку естради, так середній гонорар зірки естради – 10 000 доларів.

В нашій базі більше 500 шоу-номерів, відповідно дуже складно сказати, скільки коштує шоу програма, тут все дуже індивідуально і залежить від концепції заходу, локації, Ваших побажань і можливостей.

 

Декор і оформлення.

Це ще одна складова частина бюджету, яку звичайно можна і не використовувати і обійтися без витрат на цю опцію, але бувають заходи, що без оформлення просто нікуди! Можна замовити просто тематичний фотобаннер з лого компанії або в концепції заходу і це буде коштувати 200-300 доларів, а можна задекорувати всю локацію, зробити ексклюзивні фотозони, взяти в оренду тематичний декор і атрибутику… і таке оформлення може коштувати від 2000 доларів. Ну і якщо є фотозона, то куди ж без фотографа? Фотограф в середньому – 800 грн./1 година.

 

Вартість корпоративу:

Для прикладу ми прорахуємо середній захід на 50 чол., виходячи з вищезазначеної інформації.

Локація – 66 000 грн.

Ведучий – 14 000 грн.

Техніка та ді-джей – 6000 грн.

Шоу-програма – 15 000 грн.

Фотобаннер – 5000 грн.

Фотограф – 4000 грн.

Послуги агентства (в середньому) – 5000 грн.

ВСЬОГО: 115 000 грн.

Або 2300 грн./1 чол.

 

Організація корпоративу в Києві з агентством Prime Event – це запорука успішного заходу і правильно складений бюджет Вашого івенту!