Помилки керівників, які відбивають бажання працювати.
Якщо у вашому колективі відбувається непорозуміння або розкол, а співробітники перестали виконувати поставлені завдання якісно, то потрібно звернути увагу звідки це все йде і чому пропала мотивація? Можливо Ви, як керівник, не зовсім розумієте своїх підлеглих і не мотивуєте належним чином їх, що і несе за собою такі наслідки.
Тренінги та мотивація.
Дуже важливий момент – це мотивація своїх співробітників і регулярне навчання. Топові менеджери з продажу говорять, що керівництво повинно виділяти мінімум 40% часу на навчання і мотивацію своїх співробітників. Якщо Ви цього робити не будете, то рано чи пізно Ваші співробітники підуть в іншу компанію, де мотивація буде вище.
Ще дуже хороший спосіб – це організувати тимбілдинг для співробітників.
Неблагополучна атмосфера в колективі.
Якщо не створити благополучну атмосферу в колективі, то морально працювати буде дуже складно і рано чи пізно Ви почнете втрачати співробітників, які себе цінують і не стануть терпіти неповажне ставлення до себе, змінивши місце роботи на краще. Ще неприпустимо, щоб керівник ображав співробітників, переходив на особистості, підвищував голос, це все теж штовхає співробітників на зміну робочого місця.
Велике навантаження.
Бувають ситуації, коли перекладають чужі завдання на Вас або хтось звільнився і його обов’язки розподілилися на інших, але без додаткової оплати і будь-якої мотивації. На жаль – це поширена практика, роботу виконують, а доплачувати не потрібно. Але співробітники, які знають собі ціну – таке довго терпіти не будуть і знайдуть собі інше місце роботи, де працю цінують більше.
Непомічені успіхи співробітників.
У компаніях часто бувають ситуації, коли співробітник виконує більше своїх завдань, працює понаднормово, намагається з усіх сил, а це ніхто не помічає і ніяк не цінується з боку керівництва і тоді виникає відчуття непотрібності для цієї компанії. Але варто такому співробітнику написати заяву про звільнення, так його відразу помічають і пропонують підвищення або підняття зарплати.
Любимчики у керівників.
Багато хто стикався з ситуацією, коли на роботі є улюбленець у керівника компанії, якому прощають запізнення або помилки на роботі, виплачують більше преміальних ніж вам, хоча ви працюєте довше і виконуєте більший об’єм роботи, так ось такі ситуації – тільки демотивують інших колег.
Чіткі цілі та місії в компанії.
Якщо у Вашій компанії немає мети, то буде дуже складно мотивувати співробітників на досягнення будь-яких висот. Будь-яка відома компанія починалася з божевільної ідеї одного або двох людей, які змогли донести свої цілі іншим, створивши відому компанію на весь світ. Можна поставити правильні цілі і мотивувати своїх співробітників і в невеликій компанії, головне, щоб ці цілі були, з правильною мотивацією.
Кар’єрний ріст.
Напевно багато співробітників, які працюють в компанії не перший рік, чекають підвищення і кар’єрного зростання. Є звичайно співробітники, яких все влаштовує на їх місці і їм це ні до чого, але для кар’єристів – це дуже важливо! І якщо у таких співробітників не буде можливості кар’єрного росту, то він знайде собі іншу роботу, де цінувати його будуть більше.
Особисті проблеми.
У кожного з нас бувають особисті проблеми в житті (сімейні проблеми, втрата близької людини чи тварини, фінансові труднощі, тощо), які можуть вплинути на роботу. І якщо керівник не увійде в стан такого співробітника, а просто буде завалювати його роботою, не розуміючи, що з ним відбувається, то ні до чого хорошого це не призведе. Просто поцікавтеся, що сталося і увійдіть в його становище, а краще якось допомогти – дати відгул, допомогти фінансово чи просто підтримати словом. Це однозначно підніме мотивацію у співробітника і у він буде знати, що його цінують.