Організація тимбілдинга. Як все проходить?

До нас часто приходять запити на організацію тимбілдинга і одне з найбільш частих питань – а як у нас все буде проходити, можете розповісти? Звичайно ж можемо, навіть детально опишемо. Але є різні формати тимбілдингу і корпоративних заходів на природі, з різними цілями і завданнями, звісно етапи, про які ми напишемо, можуть відрізнятися, в залежності від формату заходу. Ми опишемо один з найбільш популярних форматів корпоративу на природі.

Етапи проведення тимбілдинга:

1. Збір гостей.

Для початку ми всіх учасників заходу збираємо в зазначеному місці, це може бути зручна станція метро або місце роботи. Залежно від кількості учасників, ми надаємо трансфер, це можуть бути мікроавтобуси або великі автобуси.

В автобуси на сидіння бажано покласти по пляшечці води без газу, щоб в дорозі можна було попити. Але ми не рекомендуємо вживати алкоголь в автобусі, перед початком заходу! Хоча такі випадки бували…

2. Дорога на локацію.

Якщо поїздка тривала (більше 1-го години), то в автобусі стає нудно і трохи втрачається інтерес до заходу. В такому випадку ми рекомендуємо почати розважати гостей вже в автобусі. Це може бути нескладний квест, або можна взяти в автобус ведучого, який почне вже спілкуватися з гостями, розповідати передісторію заходу і т.п. Або можна зробити цікавий ролик і запустити його в дорозі.

Але дуже важливо! – в автобусі всі повинні сидіти на місцях, ніяких пересувань по автобусу, в цілях безпеки!

3. Приїзд на локацію.

По прибуттю гостей, обов’язково потрібно зробити Welcome Drink – легкі закуски і напої. Можна трохи алкоголю, але не важкого (вино, ігристе, пиво), щоб всі змогли в нормальному стані приймати участь в тимбілдингових програмах.

Або можна організувати Coffee Break (кава-пауза) – це гарячі напої (чай, кава) і випічка/солодке. Якщо приїзд на локацію ранній, то підбадьорлива кава з солодким круасаном підійде більше, ніж холодне пиво з канапе. Але кожному своє))

4. Знайомство ведучого з гостями.

Поки гості пригощаються їжею і напоями, гостей вітає ведучий, грає легка музика від Dj, а ведучий тим часом розповідає, що чекатиме гостей, анонсуючи події сьогоднішнього заходу.

Після того, як гості перекусили і попили напої (це займає приблизно 20-30 хвилин), даємо можливість сходити в туалет і кому потрібно – переодягнутися для подальшого тимбілдинга.

5. Розподіл на команди.

Після легкого перекусу, «водних процедур», переодягання, ми ділимо учасників на команди, за допомогою «сліпого жеребкування». Помічник ведучого (аніматор) – дає мішечок з силіконовими браслетами, різних кольорів, учасникам заходу, з якого кожен дістає браслет певного кольору і таким чином ми ділимо всіх на команди. Браслети можна забрендувати – лого компанії, назва заходу, дата і т.п.

Наступним етапом – команди вибирають свого капітана, придумують назву команди і клич-кричалку. За кожною командою закріплюється аніматор, який супроводжує команду протягом всього тимбілдинга, розповідає правила на локаціях з завданнями, стежить за правильним виконанням завдань (щоб не було порушень) і веде облік балів.

6. Тимбілдинг.

Сам тимбілдинг триває в середньому 2-3 години, все залежить від кількості команд, складності завдань, локації і ваших побажань. Команди беручи участь в завданнях – заробляють бали, після чого всі бали підраховуються аніматорами та результати оголошуються трохи пізніше.

7. Вільний формат.

Після тимбілдинга – завжди даємо час на вільний формат і перекус. Хтось захоче покупатися (якщо є водоймище), поїсти, вже можна випити і більш міцні напої, комусь можливо потрібно буде переодягнутися після тимбілдинга, сходити в туалет ну і звичайно ж поспілкуватися з колегами. На вільний формат ми даємо в середньому 2 години.

Поки всі відпочивають, ми підраховуємо бали і готуємо подарунки командам-переможцям. На вільному форматі – працює ді-джей, грає музика, ведучий спілкується з гостями, розважає їх, в разі потреби – проводить інтерактиви.

9. Вечірня програма.

Це вже повноцінний банкет або фуршет, з конкурсами від ведучого, дискотекою та шоу-програмою (за бажанням). На початку такого заходу, як правило – надається слово керівництву (якщо такої можливості не було на початку заходу), після чого ми даємо трохи часу поїсти, випити, поспілкуватися.

Нагородження команд в тимбілдингу – як правило, ми робимо 3 призових місця, з різними по цінності призами, викликаючи всі команди для вручення подарунків і спільної фотографії.

Але призи на цьому не закінчуються, оскільки від ведучого будуть ще конкурси, за які ми теж розігруємо подарунки, але вже не в командних змаганнях, а кожен сам за себе.

10. Фінал заходу.

Можна організувати салют або фаєр-шоу, для красивого завершення заходу. Після чого, задоволених гостей, автобуси відвозять у вказане місце (як правило – це найближча станція метро в місті), звідки буде зручно дістатися всім додому.

Приклад корпоративного заходу з тимбілдингом – https://prime-event.com.ua/ua/portfolio/timbilding-dlya-kompanii-cooper-hunter/