Як правильно скласти бюджет заходу?
Багато компаній або приватні клієнти, звертаючись в агентство, не знають бюджет заходу, але при цьому хочуть, щоб їм підготували пропозицію з прорахунком, але без орієнтовного бюджету вгадати, що ж підійде клієнту — практично неможливо. Або буває інша ситуація, що бюджет є, а ось як його правильно розподілити — не зовсім зрозуміло… Розбираємо ці ситуації і допомагаємо скласти бюджет заходу.
Основні складові заходу:
Локація.
Для початку потрібно визначитися з місцем для івенту і рівнем локації. Якщо у Вас бізнес-захід і запрошені гості VIP рівня, то звичайно ж Вам і ресторан потрібен відповідний, а це від 100 доларів на 1 гостя. Якщо у Вас звичайний банкет і Вам не потрібен супер-ресторан, то середній чек з 1 гостя Вам обійдеться в 50 доларів.
Але також потрібно врахувати, що є багато локацій, за які потрібно буде заплатити ще додатково оренду, наприклад — концерт-холи. Так що, складаючи бюджет, потрібно враховувати всі ці фактори, щоб розуміти яка сума піде на локацію і харчування.
Ведучий.
Ведучий заходу — це окрема складова заходу, оскільки ведучих дуже багато, а ось хороших ведучих і за гарною ціною — це вже варто зусиль, щоб таких знайти)) Якщо говорити про вартість ведучого, то гонорар хорошого ведучого (НЕ медійного), становитиме 500-1000 доларів.
А якщо говорити про медійних ведучих, так там гонорари будуть від 1500 доларів, а за топових ведучих Вам доведеться заплатити в районі 5000 доларів. Подивитися ціни на зіркових ведучих можна — ТУТ.
Шоу програма.
Для шоу програми розкид цін може бути дуже великий, оскільки артистів дуже багато і гонорари дуже різні. Наприклад, Ви можете взяти один недорогий колектив (наприклад шоу-балет) і за 300-500 доларів заповнити всю вечірню програму з різних номерів, ну або скласти програму з різнопланових номерів, а гарні номери можуть коштувати — від 500 доларів, за 1 виступ.
А якщо говорити про запрошення зірок естради, то там прайси вже зовсім інші! І топові українські артисти будуть коштувати від 15 000 доларів за свою програму (40-60 хвилин), ну і додатково потрібно буде прораховувати побутовий та технічний райдер артиста. А подивитися каталог з цінами на українських зірок, Ви можете на нашому сайті — https://prime-event.com.ua/ua/service/estrada/
Технічна частина.
Якщо у Вас невеликий захід (наприклад — до 50 гостей), то Вам буде достатньо стандартного комплекту апаратури з ді-джеєм і це Вам обійдеться в 200 доларів (в середньому), а якщо івент на 100+ гостей і потрібно багато світла, спецефекти, можливо екрани або райдер для кавер-бенду, то на технічну частину піде від 1000 доларів.
А якщо Ви запросили зірку на свято, то такий технічний райдер може обійтися — від 3000 доларів, в залежності від рівня артиста і локації.
Декорації та фотозони.
Це звичайно ж не обов’язкові складові заходи, але якщо у Вас планується тематична вечірка, то без тематичної фотозони і декорацій не обійтися! І тут можна закладати в свій бюджет – від 1000 доларів.
Інші послуги.
З додаткових витрат можна додати наступні позиції:
- Фотозйомка заходу — від 200 доларів за захід.
- Відеозйомка заходу і монтаж — від 400 доларів за захід.
- Подарунки на конкурси — від 100 доларів.
- Послуги агентства (організація заходу під ключ) – в середньому 10% від бюджету заходу.
Ось і можна порахувати приблизний бюджет заходу, виходячи з названої вище інформації.
Але якщо у Вас є вже бюджет, то його теж потрібно правильно розподілити і поставити задачу Вашому організатору. Можливо, Вам не потрібна крута локація, а потрібна хороша шоу програма або навпаки. А можливо Ви готові витратити весь бюджет з розважальної частини на медійного ведучого і все, ніякої шоу програми, але зате у нас був ведучий з телевізора))
Це звичайно ж не всі складові івенту, та й бюджет можна розподілити по-різному. Але для того, щоб зробити максимально відповідний прорахунок заходу, Ви можете залишити заявку, і наші менеджери підготують для Вас кращу пропозицію!