Гібридні заходи — що це таке і що чекає івент індустрію в 2020-2021 роках?
За багатьма прогнозами — івент індустрія буде відновлюватися ще не один рік, а пандемія і жорсткі умови карантину, які з 2020 року перейдуть в 2021 рік — диктують свої умови івент ринку, що власне і сприяє появі нових форматів заходів, один з таких — це гібридний івент.
Що таке гібридний івент?
Гібридний івент — це 2 формати Online і Offline об’єднаних в один івент. Такий формат зараз набирає обертів і популярності, оскільки в гібридних івентах є можливість не тільки спілкуватися через екрани своїх комп’ютерів, а й взаємодіяти з деякими учасниками, які будуть брати участь в режимі Offline.
Гібридні заходи дозволяють організовувати івенти з невеликою офлайн аудиторією і з необмеженою кількістю учасників в режимі онлайн. Це дозволяє дотримуватися всіх норм карантину і проводити практично будь-які заходи, які неможливо провести в режимі офлайн.
Як залучити учасників на гібридний захід?
Для початку потрібно визначитися з цілями даного івенту, що планується за захід і на яку аудиторію розрахований івент, щоб учасники були готові витратити свій час або купити квиток на даний івент. З таких заходів це може бути: нетворкінг, корпоратив, презентація бренду, онлайн тімбілдінг або навчальний семінар.
Якщо для такого заходу у вас є якісний контент, то їм можна заманити хорошу аудиторію, як зробили в компанії Apple в 2020 році і провели масштабну онлайн-конференцію, в якій взяли участь більше 22 мільйонів людей.
А якщо задачі на заході – це нетворкінг і нові знайомства, то одного якісного контенту буде недостатньо і потрібно додавати додаткові інструменти, такі як гейміфікація.
Скільки часу може тривати такий івент?
Онлайн заходи відрізняються від заходів офлайн і перебувати перед комп’ютером на такому заході більше 3-4 годин — складно. Але наш досвід показує, що можливо проводити і більш тривалі онлайн івенти, навіть на 6-8 годин.
Якщо грамотно організувати всі процеси, наповнити онлайн захід гейміфікацією, то завлекти учасників буде не складно на більш тривалі заходи в режимі онлайн.
Гібридний корпоратив.
Це дуже популярний формат, коли є виступаючі в режимі офлайн (наприклад керівництво компанії), а решта учасників — онлайн гості, але при цьому потрібно розуміти, що обов’язкова двостороння комунікація, щоб онлайн учасники були залучені і не відчували себе гостями другого сорту.
Організація корпоративу онлайн і навіть організація новорічного корпоративу в форматі онлайн — це реалії 2020 року. На сьогоднішній день вже створено безліч інструментів для таких форматів заходів і організовано вже більше сотні онлайн івентів і гібридних заходів.
Один з крутих гейміфікованих елементів для гібридних заходів — це майстер-клас. Наприклад — ми створюємо брендовані ексклюзивні бокси з необхідним інвентарем, які доставляємо через службу доставки кожному учаснику, а на самому онлайн заході учасники відкривають свою чарівну коробку і створюють якусь саморобку або коктейль з представлених компонентів/інгредієнтів, за допомогою нашого майстра, який в режимі онлайн всім покаже і розповість, що і як потрібно робити з реквізиту в коробці.
Також на такі заходи можна запрошувати артистів, музикантів, зірок естради, виступи шоу номерів і інших виступаючих, що звичайно ж додасть крутизни вашому івенту. А для унікальності та взаємодії — можна зробити постановку за участю деяких співробітників компанії, наприклад, з відомим артистом. Ви уявляєте шок своїх колег, хто буде в режимі онлайн спостерігати за тим, що відбувається…)))
Бюджет гібридного заходу.
Звичайно ж бюджет такого заходу буде значно нижче, ніж формат офлайн, Вам не потрібно орендувати приміщення на всіх учасників і замовляти банкет. Але є різні платформи для таких заходів, що теж впливає на вартість і гібридний захід потрібно також прораховувати індивідуально, як і будь-який інший івент, але акцентуємо увагу, що буде однозначно дешевше.
В агентстві Prime Event — безліч ідей і інструментів для гібридних заходів і онлайн івентів. Але ми все одно чекаємо відновлення ситуації в країні і в усьому світі і повноцінного відновлення заходів офлайн, за якими всі дуже скучили))