День поля. Або як організувати захід для аграрної компанії?
Аграрна сфера в Україні дуже швидко розвивається і багато аграрних компаній організовують заходи, такі як «День поля». Але є багато нюансів при організації таких заходів, про які ми розповімо.
Організація Дня поля – це не зовсім стандартний захід на відкритому повітрі, тут є безліч факторів, які безпосередньо впливають на таку подію і якщо не врахувати всі нюанси, то можна завалити такий івент.
Нюанси при організації Дня поля.
В першу чергу – потрібно врахувати, що захід на відкритій місцевості, не в приміщенні, на що дуже сильно може вплинути погода! І навіть, якщо ви будете дивитися прогноз за тиждень до заходу (а багато хто вірить прогнозам і за місяць), то ми настійно рекомендуємо – цього не робити! Прогноз погоди буде максимально правдивий за добу до події, і то, ми не рекомендуємо повністю покладатися на гідрометцентр. Завжди краще перестрахуватися!
Навіть якщо не буде дощу, то під палючим сонцем буде теж не дуже комфортно перебувати довгий час. Відповідно ми рекомендуємо на такі івенти замовляти тенти, які захистять від дощу або від спекотного сонця.
Ще на відкритих заходах і особливо в полі – в 95% випадках немає електрики, а для того, щоб захід відбувся – без електрики ніяк. В такому випадку ми привозимо генератор току, який живить звукове обладнання, кейтеринг і т.п.
Санвузли – в полі можна звичайно ж скористатися кущиком, але це буде не етично і не дуже комфортно, особливо для дівчат і високопоставлених гостей))) Є різного формату виїзні «вбиральні кімнати», від звичайних біокабінок до VIP-кімнат на колесах з комфортабельними туалетами, які обов’язково потрібно замовляти на такі заходи.
Артисти на таких заходах – якщо Ви вирішили запросити зірку естради або розважальну шоу програму, то потрібно розуміти, що для їх виступу потрібна сцена з технічним райдером і виконання побутового райдера – це гримерки, харчування, напої і т.п. У нашому арсеналі звичайно ж є і виїзні гримерки.
Сцена і звукове обладнання на День поля.
Якщо планується невеликий захід до 50 запрошених і без артистів, то можна обійтися стандартним комплектом звукового обладнання в 1-3 кВт., якщо потрібно буде щось оголосити в мікрофон і включити фонову музику.
Але для великих заходів, від 100 гостей і з запрошенням артистів – потрібно ставити сцену і повноцінне технічне забезпечення, щоб усіх було видно і чутно. Сцену можна забрендувати, що підкреслить тематику заходу і додатково виділить бренд компанії. Задник сцени може бути брендований банер або LED-екран, на який можна пустити будь-який контент і запустити презентацію.
Послуги на День поля:
- Хостес (зустріч і реєстрація гостей).
- Розробка ексклюзивної концепції заходу.
- Ведучі.
- Технічний супровід (звук, сцена, генератори, екрани, інше).
- Тенти.
- Кейтерінг.
- Фото і відеозйомка (зйомка з квадрокоптера).
- Брендинг.
- Фотозони і декорації.
- Атракціони і розваги (більше 100 варіантів).
- Сувеніри та подарунки.
- Артисти і шоу.
- Зірки естради.
Івент агентство Prime Event допоможе організувати День поля на вищому рівні, розробить ексклюзивну концепцію і сценарій, а також наповнимо захід позитивом і енергією.